Zoznam článkov od 1 do 3 (z 3)

V. Tatry

Tatranská Šelma Ultra 2019

31.08.2019
Už tradične tri týždne po Slavkáči sme štartovali Magistrálu. V piatok sa začali v Ždiari schádzať výberoví bežci a šťastlivci z lotérie. Limit 200 ľudí kvôli ochrane prírody je optimum i čo sa týka organizácie, bezpečnosti a komfortu. Na konci Monkovej doliny v Hoteli Magura je perfektné zázemie pretekov, s parádnym výhľadom na Belianky.   Listina prekárov bola zverejnená pár mesiacov dopredu. No neskorší víťazi v kategóriách prejavili záujem až neskôr a boli doplnení až na poslednú chvíľu. Vždy budeme dbať na kvalitu, výkony a po...   Celý článok
Koniec júla patrí vo Vysokých Tatrách prestrelke najlepších bežcov-vrchárov zo Slovenska a okolitých krajín. Tento rok tomu nebolo inak a kvalita dorazila vo všetkých troch kategóriach. Inak však to bolo na trati, po ktorej sa bežalo...   Po druhý raz v osemročnej histórii bol cieľ skrátený a umiestnený do nižších polôh. V roku 2012 sa bežalo po „Nos“ do výšky 2300m kvôli nízkej viditeľnosti a námraze, hore totiž mrzlo a chodník bol zaľadnený. Tento rok bol cieľ ešte nižšie na „Maximiliánke“ (1530mnm). Už ráno pred štartom o 8:30 ...   Celý článok
Tu na Vetromagu sú z Tatier len samé výkony a projekty, takže keď ma okolnosti zaviali do tých končín, dal som krátku vychádzku. V polke júna – už po uzávere, ale ešte pred prázdninovým návalom, skoro ráno, ideálny čas aj na taký frekventovaný kopec. Teplota akurát, len deň po fronte ešte kopce zadržiavali zdrapy mrakov, takže to nevyzeralo na bombastické výhľady zhora. Ale spod základne mrakov sa porozhliadať dalo.   Smerovník pri plese ukazuje 4,5 hodiny, to je pre väčšinu ľudí výživný celodenný program. Ale aj bez naháňania sa to samozrejme...   Celý článok

Zoznam článkov od 1 do 3 (z 3)

JM SPORT www.skyrunning.sk www.tatry.nfo.sk www.msslovakia.eu
alkan.szm.com www.outdoorfilmy.sk
www.modralanovka.sk
www.montana.cz
©  Vetroplachmagazin 2007 - 2019  |  designed by MVM Trade s.r.o.